خدافظ شما!!

دوستون دارم.....فعلا.....



نظرات شما عزیزان:

shayan
ساعت15:01---14 خرداد 1394
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبم سر بزنی و نظر بدی
اگ دوستداشتی لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم نظر یادت نره
http://www. sh09216703382.loxblog.com/
خوشحال میشم به چت رومم بیای درجه هم میدم
http://www.arestarchat.ir


سارا یکتا(معاون شیطان)
ساعت15:48---8 خرداد 1394
یه پسر دایی دارم هشت سالشه دیشب بهمون نحوه صحیح اسنفاده از اپلیکیشن های تبلت رو آموزش میداد. اونوقت من هشت سالم بود خروسا رو میزدم که مرغها رو اذیت نکنن.............سلام خوفی؟؟؟؟؟
Webat dg nayam?finish?????


سارا یکتا(معاون شیطان)
ساعت11:54---31 ارديبهشت 1394
طرف برای آمارگیری اومده به بابام میگه:چند تا بچه داری؟بابام میگه: یکی آمار گیره میگه: تو شناسنامه که اسم دو تا نوشته بابام میگه: آهان اون یکی رو میگی؟ این دکوریه هر وقت اینترنت قطع بشه می یاد تو حال به دور میزنه میره تو اتاق خواب در همین حد

سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت13:19---26 ارديبهشت 1394
هیز کیست؟ هیز اون پسریه که همش جلو در مجلس زنونه وایساده میگه :برنج کم نیست؟ نوشابه به اندازه کافی هست؟


سارا یکتا (معاون شیطان)
ساعت17:22---19 ارديبهشت 1394
رمانتیک ترین لب و بزرگترین سینه کدومه؟... رمانتیک ترین لب ؛ لب دریاست.بزرگترین سبنه هم ؛ سینه قبرستونه.برو از خدا بترسفکر کردی ما ار اوناشیم؟؟؟؟'پاتو ور دار ار روی تسبیحم.منحرف مفسد فی الارض.

سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت18:05---3 ارديبهشت 1394
سلام عزیزم وقتت بخیر. دختر بدکاره ای به اسم معصومه با کمک دوس پسراش از طرف من کامنت غیر اخلاقی میذاره. اگه بهت داد من از طرف اون بیشعور و خودم مهندس سارا عذر میخوام ازتون.وبم بیا دوستانه.یه جکم سهمته بدم بهت................یه پیام واسم اومد بعد آخرش نوشته بود:ایرانی نیستی اگه کپی نکتیمنم کپی نکردم...الان من دیگه خارجی محسوب میشم.اوه مای گادمن ایران دوست داشت.ایران کیلی کیلی کوب...............خب دیگه من برمو کامنتو جواب دادی تو آپ قبلیم بده .بوس بای.

سارا یکتا‏‏(‏دخمل فضول خزری)
ساعت16:12---30 فروردين 1394
یارو هر روز بدون بسم الله غذا می خوره و شیطان هم باهاش سر سفره میشینه.بعد از یک ماه شیطان می گه: جان مادرت یابگو بسم الله . بی خیالت بشم یا هم یه غذایی غیر از گوجه بادمجان درست کن تا بخوریم.[نیشخند]Salam sooroush Chetooli???

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 11 فروردين 1394برچسب:, | 22:31 | نویسنده : **گل باقالی** |